Thursday, February 25, 2016

Fathia Latiff Nekad Berhijab?

Sudah tergerak hati untuk memakai hijab ketika menjalani penggambaran di luar negara lagi, Fathia Latiff melalui BH Online menjelaskan bahawa dia kini sedang berusaha mencari kekuatan untuk memakai hijab sepenuhnya.

Fathia Latiff Nekad Berhijab?


“Alhamdulillah, Allah memberikan hidayah kepada saya untuk belajar perlahan-lahan memakai tudung. Jika diikutkan, sejak menjalani penggambaran di luar negara lagi saya mencuba berhijab”

“Cuma saya meminta ruang kepada semua pihak untuk memberikan saya masa membetulkan tingkah-laku dan sekali gus menetapkan hati andai kata saya membuat keputusan untuk bertudung”

“Bagi saya, ia adalah langkah yang besar dan saya tidak mahu memperlekehkan sebarang penghijrahan yang dibuat. Saya mahu istiqamah dengan keputusan bertudung setelah memilih jalan untuk berhijrah,” jelasnya.-rotikaya

Fathia Latiff Nekad Berhijab?

Fathia Latiff Nekad Berhijab?

Fathia Latiff Nekad Berhijab?

Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →