Wednesday, August 27, 2014

Hubungan Didie Alias Dan Enot Renggang?

Hubungan Didie Alias Dan Enot Renggang | Hubungan 2 rakan baik iaitu Didie Alias dan Enot kini dikatakan renggang.

Ada yang cakap mereka bergaduh, betulkah?


Hubungan Didie Alias Dan Enot Renggang, info, terkini, hiburan, gosip, sensasi

Kenyataan hubungan yang semakin renggang ini disahkan Didie Alias apabila Enot ada membuat statement iaitu setelah sakit ramai kawan rapat mula menjauhkan diri.

Ini jawapan Didie Alias (mStar):

"Saya baru tahu tentang dia berkecil hati dengan saya, selepas baca berita di mStar Online. Dia tidak berapa sihat dan perlukan rehat.

"Saya faham orang yang mempunyai masalah penyakit kritikal ini sering berfikiran bukan-bukan,"

"Sakit itu hanya dia dan Allah sahaja yang tahu kebenarannya, mungkin juga dia melindungi penyakit yang sedang dihadapi untuk membuatkan orang gembira.

"Saya mendoakan kesihatan dia semakin baik dan pergilah mendapatkan rawatan doktor kerana dia pun kadang-kadang ada degilnya,"

"Saya akui mungkin kurang ambil tahu mengenai Enot kerana saya baru sahaja selesai bersalin dan dalam pantang, manakala dia sibuk dengan berniaga di bulan Ramadan lalu.

"Kali terakhir kami berjumpa masa hari pertama saya melahirkan anak iaitu pada Jun lalu. Masa Hari Raya pun tak sempat jumpa lagi sebab saya balik ke kampung, namun bagitu saya masih bertanya tentang keadaan dia terutama keadaan kesihatan dia,"

Dikatakan kawan rapat Enot mula menjauhkan diri dan mengelak daripada berkawan dengannya. Ini kerana ramai yang tidak tahan dengan sikap Enot yang tidak bercakap benar terutama hal berkaitan penyakit tersebut. Dalam pada itu, Didie Alias berkata, kemungkinan keadaan kesihatan yang semakin kritikal Enot membuatkannya mudah berkecil hati dan sering berfikiran negatif.


Sumber : hotlips-yuya.blogspot.com

Socializer Widget By Blogger Yard
SOCIALIZE IT →
FOLLOW US →
SHARE IT →